Klachtenregeling
"Ik heb een klacht, wat kan ik doen?"
We zetten ons dagelijks in voor de best mogelijke zorg. Toch kan het gebeuren dat iets anders loopt dan verwacht. We vinden het belangrijk dat je dit met ons deelt, zodat we samen kunnen kijken hoe we het zo goed mogelijk kunnen oplossen en ervan leren voor de toekomst. Hieronder vind je de stappen die je kan nemen om je klacht duidelijk te maken.
Bespreken
Bespreek je ervaring eerst met je behandelaar of de desbetreffende medewerker. Voor jezelf kan het goed zijn hierbij het volgende in gedachten te houden:
- Bespreek je klacht zo snel mogelijk zodat we direct kunnen handelen.
- Vraag een gesprek aan als de klacht niet direct kan worden opgelost. Zet de klacht vooraf kort en duidelijk op papier en deel deze met ons.
- Bepaal van tevoren wat u met het gesprek wilt bereiken.
- Neem gerust een ondersteuner mee om u bij te staan.
- Open communicatie en actief luisteren helpen om samen tot een oplossing te komen.
Kom je er samen niet uit?
Lukt het niet om met de behandelaar of betrokken medewerker tot een oplossing te komen? Neem dan contact op met info@viatrox.nl. Onze backoffice helpt je graag verder en zoekt samen met jou naar een passende oplossing.
Handig om in je e-mail te vermelden:
- Een duidelijke omschrijving van de klacht.
- Welke stappen je al hebt genomen om de klacht op te lossen.
- Wat je graag als resultaat zou willen zien.
Hulp nodig bij uw klacht?
Komt u er samen met de behandelaar of medewerker niet uit? En lukt het ook niet om tot een oplossing met behulp van de backoffice? Dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van Via Trox.
Wat doet de klachtenfunctionaris?
De klachtenfunctionaris luistert naar je klacht en helpt je een oplossing te vinden. Je kunt je verhaal rustig en in je eigen woorden vertellen. Samen met jou en de behandelaar of medewerker zoekt de klachtenfunctionaris naar een goede oplossing.
Hoe kunt u contact opnemen?
U kunt bellen of een e-mail sturen t.a.v. Klachtenfunctionaris Via Trox B.V.:
📞 Telefoon: 0183-682829
✉ E-mail: klachten@cbkz.nl
Schrijf in uw e-mail:
- Wat uw klacht is.
- Wat u al hebt gedaan om de klacht op te lossen.
- Wat u graag wilt bereiken.
Adres: Klachtenfunctionaris Via Trox B.V. Molenstraat 30 4201 CX Gorinchem
Meer informatie
Geheimhouding
Voor iedereen die betrokken is bij uw klacht is geheimhouding verplicht, dus ook voor de klachtenfunctionaris.
Kosten
Er zijn geen kosten verbonden aan de behandeling van de klacht. Wel is het zo dat de (eventuele) kosten van door uzelf ingeschakelde bijstand en advies voor uw eigen rekening zijn.
Wilt u meer informatie over hoe een klacht werkt? Vraag dan ons klachtenreglement. Dit kunt u gratis bij ons opvragen.

Neem gerust contact op, we denken graag mee